اگر با پیغام «سایت شما یک نسخه ناامن PHP (7.3.33) را اجرا می‌کند، که باید به‌روزرسانی شود.» در داشبورد سایت وردپرسی خود مواجه شده‌اید این مطلب را با دقت بخوانید.

دامون هم‌اکنون نسخه PHP کلیه هاست‌های خود را به PHP 7.4 ارتقاء داده است ولی این بدان معنا نیست که ما شما را مجبور به استفاده از نسخه ۷٫۴ می‌کنیم. همانگونه که ممکن است بدانید همواره تعداد زیادی از پوسته‌ها و افزونه‌ها با آخرین نسخه PHP سازگار نیستند. اگر از صحت عملکرد پوسته و افزونه‌های سایت خود با PHP 7.4 اطمینان دارید به راحتی می‌توانید نسخه پی‌اچ‌پی سایت خود را از پنل DirectAdmin به نسخه جدید ارتقاء دهید.

چنانچه با کار با دایرکت ادمین آشنایی ندارید، برای ارتقاء سایت خود به PHP 7.4 تیکتی تحت عنوان «ارتقاء به PHP 7.4» را در ناجیه کاربری دامون درج کنید تا این کار به رایگان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای‌تان انجام شود.

همچنین اگر پیش از این سرور اختصاصی و یا VPS از دامون اجاره کرده‌اید می‌توانید تیکتی برای ارتقاء به PHP 7.4 درج کنید. شایان ذکر است که ارتقاء نسخه PHP در سرورهای اختصاصی و VPS ها رایگان نیست و هزینه آن بر مبنای تعداد سایت‌های موجود بر روی سرور انجام می‌شود. بدیهی است که این امر برای کلیه کاربرانی که پلن‌های پشتیبانی ماهیانه و سالیانه دامون را تهیه کرده‌اند کاملا رایگان است.